23 Haziran 2015 Salı

Türbanlı Teyzem Ceyda tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Teyzem Ceyda ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Ahmet 25 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz seks tam olarak 7 yıl önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Teyzem Ceyda ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Türbanlı Teyzem Ceyda hayaliyle 31 çektim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzem Ceyda niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Ceyda her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üzerinde sarı ateşli çooook azdırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzem Ceyda ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Ceyda ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




4 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil