12 Haziran 2015 Cuma

Kardeşim Hatice ile seks hikayemiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Kardeşim Hatice ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Abdullah 16 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım göt sikişi tam olarak 5 sene kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Kardeşim Hatice ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak banyoya varıp Kardeşim Hatice hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Hatice niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kardeşim Hatice her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Hatice ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kardeşim Hatice ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. slm istanbuldan turgut sikiste sinir tanimam 22 santimlik sikimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir 0531 517 92 79

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil