9 Haziran 2015 Salı

Türbanlı Kardeşim Fatma ile seks hikayemiz

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Kardeşim Fatma ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Anıl 28 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 3 yıl kadar önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Kardeşim Fatma ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Kardeşim Fatma hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Fatma fena azdırmıştı. İstemese de harika memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Fatma her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Fatma ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Fatma ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda sadece kırmızı tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye başlamıştım. Çırpınırken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil