13 Haziran 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Sevilay tecavüz hikayesi

Selam gençler, size bugün Türbanlı Komşum Sevilay ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Anıl 25 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Bu unutulmaz seks yaklaşık 5 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Komşum Sevilay ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Komşum Sevilay hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Sevilay niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Sevilay her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Sevilay ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Sevilay ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Anıl yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil