7 Haziran 2015 Pazar

Ablam Melisa ile uzun sex

Hepinize merhaba, size şimdi Ablam Melisa ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Ahmet 21 yaşında çok sikici ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu anal seks tam olarak 5 sene kadar önce oldu. Yıllarca Ablam Melisa ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama varıp Ablam Melisa hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Melisa fena azdırmıştı. Zorla harika götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Ablam Melisa ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Ablam Melisa ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Ablam Melisa ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil