5 Haziran 2015 Cuma

Baldızım Sıla ile çok özel

Merhaba, size bu yazımda Baldızım Sıla ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alparslan 23 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 5 sene evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Baldızım Sıla ile beraber olmayı arzuluyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete varıp Baldızım Sıla hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Baldızım Sıla çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Baldızım Sıla ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde sarı ateşli çooook azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Baldızım Sıla ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Baldızım Sıla ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Altımda çok seksi şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Sikimi diline verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil