15 Haziran 2015 Pazartesi

Amcamın Kızı Ayşe nasıl siktim

Merhaba, size bugün Amcamın Kızı Ayşe ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Ahmet 27 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu olay anal seks yanılmıyorsam 2 yıl evvel gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Amcamın Kızı Ayşe ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca odama varıp Amcamın Kızı Ayşe hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Amcamın Kızı Ayşe niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Ayşe her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde sarı ateşli çok azdırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Ayşe ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Ayşe ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil