26 Haziran 2015 Cuma

Yeğenim Emine nasıl siktim

Selam gençler, sizlere bu yazımda Yeğenim Emine ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Faruk 18 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım göt sikişi tam olarak 2 sene kadar önce oldu. Uzun zamandır Yeğenim Emine ile beraber olmayı istiyordum. Harika bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazardı. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Yeğenim Emine hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Emine niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Yeğenim Emine ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üzerinde kırmızı seksi fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Emine ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Emine ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil