10 Haziran 2015 Çarşamba

Türbanlı Yeğenim Ferda nasıl siktim

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Yeğenim Ferda ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Feyzullah 30 yaşında seksi bakışlı ve sapık biriyim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 2 sene evvel oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Yeğenim Ferda ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Yeğenim Ferda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Ferda çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Ferda ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Ferda ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Ferda ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil