2 Haziran 2015 Salı

Türbanlı Kardeşim Ada ile sikişimiz

Selam gençler, size bugün Türbanlı Kardeşim Ada ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Hasan Hüseyin 29 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay seks yanılmıyorsam 2 yıl kadar önce oldu. Hep Türbanlı Kardeşim Ada ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Kardeşim Ada hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Ada niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Kardeşim Ada her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Ada ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Ada ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek pembe kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil