28 Haziran 2015 Pazar

Teyzemin Kızı Serra ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Teyzemin Kızı Serra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Abdullah 21 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yaklaşık 5 yıl kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Teyzemin Kızı Serra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya gidip Teyzemin Kızı Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Serra çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Serra her şekilde benim olacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde sarı içini gösteren çok güzel bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Serra ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Serra ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla duruyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Memelerini yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil