27 Haziran 2015 Cumartesi

Türbanlı Amcamın Kızı Zehra nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Amcamın Kızı Zehra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Alparslan 25 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Yaşadığımız göt sikişi yanılmıyorsam 6 sene kadar önce oldu. Hep Türbanlı Amcamın Kızı Zehra ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama varıp Türbanlı Amcamın Kızı Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Amcamın Kızı Zehra çok kötü etmişti beni. Zorla harika götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Amcamın Kızı Zehra ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına geçtim. Üzerinde sarı ateşli çooook sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Amcamın Kızı Zehra ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Amcamın Kızı Zehra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




3 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil