25 Haziran 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Seda tecavüzüm

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Seda ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Alparslan 27 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu seks tam olarak 3 yıl önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kardeşim Seda ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Kardeşim Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Seda niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Kardeşim Seda ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı ateşli çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kardeşim Seda ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Seda ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi diline verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil