22 Haziran 2015 Pazartesi

Kuzenim Zehra ile ateşli hikaye

Merhaba, size şimdi Kuzenim Zehra ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Anıl 30 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay göt sikişi tam olarak 5 sene önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Kuzenim Zehra ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Kuzenim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kuzenim Zehra fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Kuzenim Zehra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Kuzenim Zehra ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kuzenim Zehra ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda çok seksi şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




3 yorum:

  1. Mrb ben mert gaziantepden 0541 313 30 00 arayın bayanlar geri kalan herşeyi gel telefonda konuşalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil