3 Haziran 2015 Çarşamba

TeyzemEsma nasıl siktim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi TeyzemEsma ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Zeki 22 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Bu olay anal seks yanılmıyorsam 2 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren TeyzemEsma ile beraber olmayı düşlüyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Yine azdırıcı sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca odama gidip TeyzemEsma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

TeyzemEsma niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. TeyzemEsma ne olursa olsun benim olacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemEsma ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemEsma ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına verdim. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil