11 Haziran 2015 Perşembe

Türbanlı Teyzem Zehra ile sikiş

Merhaba, size bugün Türbanlı Teyzem Zehra ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Alparslan 30 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 5 yıl önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Teyzem Zehra ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Teyzem Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Zehra çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Zehra her şekilde benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde sarı seksi çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Zehra ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzem Zehra ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça biraz sakinlemişti. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil