6 Haziran 2015 Cumartesi

TeyzemCandan ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bugün TeyzemCandan ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Feyzullah 17 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu olay erotik hikaye yanılmıyorsam 2 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri TeyzemCandan ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip TeyzemCandan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

TeyzemCandan fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. TeyzemCandan her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde yeşil ateşli çok sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. TeyzemCandan ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. TeyzemCandan ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline verdim. İstemese de yalatıyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil