20 Haziran 2015 Cumartesi

Ablam Ecem ile sikiş

Hepinize merhaba, size bugün Ablam Ecem ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Mehmet 19 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Unutamadığım bu seks hikayesi yanılmıyorsam 4 yıl önce oldu. Kendimi bildim bileli Ablam Ecem ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp Ablam Ecem hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Ecem fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Ablam Ecem ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Ablam Ecem ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Ablam Ecem ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil