19 Mayıs 2015 Salı

Teyzemin Kızı Zehra götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Zehra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Mustafa 22 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Yaşadığımız erotik hikaye yanılmıyorsam 2 sene önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Zehra ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Teyzemin Kızı Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Teyzemin Kızı Zehra fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Zehra her halükarda benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde yeşil seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Zehra ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Zehra ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. SLM istanbul da yavuz ben 23 yaş atletik sporcu biriyim benim le zevkin doruklarina çıkmak isteyen tüm bayanları bekliyorum evli dul bekar Fak etmez yaş önemi yok 0553 145 21 93

    YanıtlaSil