29 Mayıs 2015 Cuma

Komşum Aslı götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Komşum Aslı ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Mehmet 27 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu olay anal seks tam olarak 2 sene evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Komşum Aslı ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Komşum Aslı hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Komşum Aslı fena azdırmıştı. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Komşum Aslı ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde yeşil içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Komşum Aslı ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Komşum Aslı ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil