3 Mayıs 2015 Pazar

Türbanlı Baldızım Betül tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, size bugün Türbanlı Baldızım Betül ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Zeki 26 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yaklaşık 5 sene evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Baldızım Betül ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Baldızım Betül hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Betül fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Betül ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Baldızım Betül ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Betül ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe kilotuyla kalmıştı. Memelerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




5 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT: TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    3. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Ara gör farkı 0535 646 75 82

    YanıtlaSil