7 Mayıs 2015 Perşembe

Komşum Gamze nasıl siktim

Selam gençler, sizlere bu yazımda Komşum Gamze ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Zeki 29 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Yaşadığımız seks yanılmıyorsam 3 yıl kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Komşum Gamze ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumaydı. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya varıp Komşum Gamze hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Gamze fena azdırmıştı. Zorla harika götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Komşum Gamze her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Komşum Gamze ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Komşum Gamze ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece kırmızı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




4 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil