30 Mayıs 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Nevra ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Teyzemin Kızı Nevra ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Mustafa 28 yaşında çok sikici ve çok abaza bir erkeğim. Bu sikiş yaklaşık 7 yıl önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Teyzemin Kızı Nevra ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya varıp Teyzemin Kızı Nevra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Nevra fena azdırmıştı. Cebren harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Nevra her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Nevra ile gülerek güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Teyzemin Kızı Nevra ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil