1 Mayıs 2015 Cuma

Kankam Melisa ile seks hikayemiz

Selam gençler, size bu yazımda Kankam Melisa ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Zeki 30 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım anal seks tam olarak 6 yıl kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Melisa ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Kankam Melisa hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Melisa çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Kankam Melisa ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üzerinde sarı ateşli çooook güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Kankam Melisa ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Melisa ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




5 yorum:

  1. Ist Gebze de mutsuz bayanlar 535 646 75 82

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT: TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil