15 Eylül 2015 Salı

Amcamın Kızı Defne ile sikişimiz

Hepinize merhaba, size bugün Amcamın Kızı Defne ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Mehmet 23 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Unutamadığım bu sikiş tam olarak 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Amcamın Kızı Defne ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine seksi elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Amcamın Kızı Defne hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Amcamın Kızı Defne çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Defne her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Amcamın Kızı Defne ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Defne ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil