30 Eylül 2015 Çarşamba

Kardeşim Hatice tecavüzüm

Merhaba, size şimdi Kardeşim Hatice ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Zeki 29 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız anal seks yaklaşık 4 sene kadar önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kardeşim Hatice ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama giderek Kardeşim Hatice hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Hatice çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Kardeşim Hatice her halükarda benim olacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Hatice ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Hatice ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Altımda tam sikilmelik bir biçimdeydi. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum seksi bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil