1 Ekim 2015 Perşembe

Yeğenim Nilsu nasıl siktim

Hepinize merhaba, size bu yazımda Yeğenim Nilsu ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 19 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım anal seks yaklaşık 5 sene kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Yeğenim Nilsu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Salıydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Yeğenim Nilsu hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Nilsu fena azdırmıştı. İstemese de harika götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Yeğenim Nilsu her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Nilsu ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Yeğenim Nilsu ve memeleri artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu gözüküyordu. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı boğazına verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil