25 Ekim 2015 Pazar

Komşum Fadime ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Komşum Fadime ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Mustafa 20 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Bu anal seks yanılmıyorsam 2 sene önce yaşandı. Uzun zamandır Komşum Fadime ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Komşum Fadime hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Komşum Fadime niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Komşum Fadime her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde kırmızı içini gösteren çok güzel bir blüz vardı. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Komşum Fadime ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Komşum Fadime ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Mustafa sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi ağzına verdim. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil