16 Ekim 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Begüm nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Yeğenim Begüm ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mehmet 30 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Unutamadığım bu anal seks tam olarak 7 yıl önce oldu. Hep Türbanlı Yeğenim Begüm ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel götü ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumaydı. Yine içini gösteren sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Yeğenim Begüm hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Begüm fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Yeğenim Begüm her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı seksi fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Begüm ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Yeğenim Begüm ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Altımda çok seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil