2 Ekim 2015 Cuma

Türbanlı Kuzenim Fatma ile sikiş

Selam gençler, size bugün Türbanlı Kuzenim Fatma ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Alparslan 21 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir kişiyim. Bu seks tam olarak 2 yıl kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Fatma ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Türbanlı Kuzenim Fatma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kuzenim Fatma çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kuzenim Fatma ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kuzenim Fatma ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kuzenim Fatma ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil