18 Ekim 2015 Pazar

Türbanlı Kuzenim Zehra ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kuzenim Zehra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Hasan Hüseyin 20 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay erotik hikaye yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kuzenim Zehra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Yine seksi eteğiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama varıp Türbanlı Kuzenim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kuzenim Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kuzenim Zehra her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde sarı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kuzenim Zehra ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kuzenim Zehra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




4 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
  3. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    okan5316191265ist@gmail.com
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil