17 Ekim 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile uzun sex

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Adım Zeki 28 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yaklaşık 2 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumaydı. Yine seksi elbisesiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı içini gösteren çooook güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ayris ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil