6 Ekim 2015 Salı

Kardeşim Begüm ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Kardeşim Begüm ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Anıl 30 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız anal seks yanılmıyorsam 7 sene evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Kardeşim Begüm ile beraber olmayı arzuluyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Kardeşim Begüm hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kardeşim Begüm çok kötü etmişti beni. Zorla harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kardeşim Begüm ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Begüm ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Begüm ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Anıl yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seksi gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil