10 Ekim 2015 Cumartesi

Teyzemin Kızı Betül ile çok özel

Merhaba, size bu yazımda Teyzemin Kızı Betül ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Hasan Hüseyin 29 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Bu unutulmaz göt sikişi yanılmıyorsam 5 yıl evvel yaşandı. Yıllarca Teyzemin Kızı Betül ile beraber olmayı istiyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Teyzemin Kızı Betül hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Betül fena azdırmıştı. Zorla çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Betül ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Betül ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Betül ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil