3 Ekim 2015 Cumartesi

Öğretmenim Cansu ile seks hikayemiz

Merhaba, sizlere bugün Öğretmenim Cansu ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Ahmet 29 yaşında çok sikici ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım anal seks yanılmıyorsam 7 sene evvel yaşandı. Uzun zamandır Öğretmenim Cansu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zamanki gibi seksi eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Öğretmenim Cansu hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Öğretmenim Cansu çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Öğretmenim Cansu her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde sarı seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Öğretmenim Cansu ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Cansu ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda sadece pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil