24 Ekim 2015 Cumartesi

Amcamın Kızı Emine ile seks hikayemiz

Selam gençler, size şimdi Amcamın Kızı Emine ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Ben Anıl 27 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu seks yaklaşık 2 yıl önce gerçekleşti. Hep Amcamın Kızı Emine ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Yine azdırıcı sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete gidip Amcamın Kızı Emine hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Amcamın Kızı Emine çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Emine her halükarda benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Emine ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Emine ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Anıl yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken aşırı seks dolu şekildeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi 0543 453 45 25

    YanıtlaSil