21 Ekim 2015 Çarşamba

Kankam Candan ile ateşli hikaye

Merhaba, size bugün Kankam Candan ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Hasan Hüseyin 23 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım erotik hikaye yanılmıyorsam 6 yıl evvel gerçekleşti. Yıllarca Kankam Candan ile seks yapmayı istiyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete varıp Kankam Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Candan fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Candan ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üzerinde yeşil seksi çooook azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Kankam Candan ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kankam Candan ve amı benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikiyorum.




2 yorum:

  1. BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN
    okan5316191265ist@gmail.com
    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil