19 Ekim 2015 Pazartesi

Türbanlı Ablam Emine ile ateşli hikaye

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Ablam Emine ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Alparslan 30 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Anlatacağım seks hikayesi yaklaşık 6 sene evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Ablam Emine ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Çok seksi bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Ablam Emine hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Ablam Emine çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Emine her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil seksi çok güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Emine ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Ablam Emine ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil