29 Ekim 2015 Perşembe

Baldızım Gamze ile sikiş

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Baldızım Gamze ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Zeki 22 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Anlatacağım anal seks yanılmıyorsam 7 yıl önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Baldızım Gamze ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Baldızım Gamze hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Baldızım Gamze fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Baldızım Gamze her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı ateşli fazla azdırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Baldızım Gamze ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Baldızım Gamze ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil