5 Ekim 2015 Pazartesi

Amcamın Kızı Seda tecavüzüm

Hepinize merhaba, sizlere bugün Amcamın Kızı Seda ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Feyzullah 15 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yanılmıyorsam 3 yıl önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Amcamın Kızı Seda ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Amcamın Kızı Seda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Amcamın Kızı Seda çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Seda her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Amcamın Kızı Seda ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Amcamın Kızı Seda ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil