31 Ekim 2015 Cumartesi

Baldızım Ahu götten sikişim

Merhaba, sizlere bu yazımda Baldızım Ahu ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Feyzullah 22 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu unutulmaz göt sikişi tam olarak 7 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Baldızım Ahu ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Baldızım Ahu hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Baldızım Ahu fena azdırmıştı. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Baldızım Ahu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Baldızım Ahu ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Baldızım Ahu ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar 0543 453 45 25

    YanıtlaSil