1 Kasım 2015 Pazar

Kuzenim Zehra ile uzun sex

Merhaba, sizlere şimdi Kuzenim Zehra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Faruk 23 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Bu olay sikiş tam olarak 2 yıl önce oldu. Kendimi bildim bileli Kuzenim Zehra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Kuzenim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kuzenim Zehra çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kuzenim Zehra ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı seksi çok sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Kuzenim Zehra ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kuzenim Zehra ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda sadece pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara cddi efendi bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil