10 Kasım 2015 Salı

Türbanlı Ablam Nilsu götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Ablam Nilsu ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Hasan Hüseyin 18 yaşında çok sikici ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz sikiş yaklaşık 3 yıl evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Ablam Nilsu ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Ablam Nilsu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Nilsu çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Nilsu her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı ateşli çok azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Nilsu ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Nilsu ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe kilotuyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




4 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan efe numaram 05373071055 evli dul atesli mutsuz yannız bayanlar arayın tanısalım sınırsız bi sex yasayalım 05373071055 sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. mrb ben istanbuldan efe numaram 05373071055 evli dul atesli mutsuz yannız bayanlar arayın tanısalım sınırsız bi sex yasayalım 05373071055 sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  3. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin vasap da var 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  4. selam ben 31 yaşında istanbulda yaşayan bekar bir erkegim ismim baran sex seven ve her türlü fantaziyi yaşayabilcek birbayanla evlenmeyi düşünüyorum ilgilenen bayanlar ararsanız sevinirim 0553 274 46 81 face: erotiksohbet@hotmail.com
    skype: fantasyworld34

    YanıtlaSil