25 Kasım 2015 Çarşamba

Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Mehmet 20 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay anal seks tam olarak 3 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı içini gösteren çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzemin Kızı Zehra ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Altımda çok seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder