30 Kasım 2015 Pazartesi

Türbanlı Komşum Fadime götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Komşum Fadime ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 29 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir erkeğim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 4 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Komşum Fadime ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Komşum Fadime hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Fadime fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Fadime ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde yeşil seksi çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Komşum Fadime ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Fadime ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder