15 Kasım 2015 Pazar

Ablam Zehra nasıl siktim

Merhaba, size bu yazımda Ablam Zehra ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Alparslan 23 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Bu anal seks tam olarak 5 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Ablam Zehra ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete gidip Ablam Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Ablam Zehra her şekilde sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı ateşli fazla güzel bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Ablam Zehra ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Ablam Zehra ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca pembe tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Boynunu okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder