12 Kasım 2015 Perşembe

Kankam Ayşe götten sikişim

Merhaba, size şimdi Kankam Ayşe ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Alparslan 15 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım sikiş yanılmıyorsam 7 yıl önce gerçekleşti. Hep Kankam Ayşe ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle içerde geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama giderek Kankam Ayşe hayaliyle çavuşu devirdim. Seks düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Ayşe fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sikecektim. Kankam Ayşe her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Kankam Ayşe ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Ayşe ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seksi şekildeydi. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder