9 Kasım 2015 Pazartesi

Kardeşim Seda tecavüzüm

Selam gençler, size bu yazımda Kardeşim Seda ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Feyzullah 21 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Anlatacağım sikiş yaklaşık 3 sene evvel oldu. Kendimi bildim bileli Kardeşim Seda ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Kardeşim Seda hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Seda fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Kardeşim Seda her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil ateşli çok sik kaldırıcı bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Seda ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Seda ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil