28 Kasım 2015 Cumartesi

Türbanlı Baldızım Fatma tecavüzüm

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Baldızım Fatma ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Ahmet 19 yaşında çok sikici ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz seks hikayesi yanılmıyorsam 7 sene önce oldu. Yıllarca Türbanlı Baldızım Fatma ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip Türbanlı Baldızım Fatma hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Baldızım Fatma fena azdırmıştı. Cebren mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Fatma her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Fatma ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Fatma ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Altımda tam seksi gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder