24 Kasım 2015 Salı

Baldızım Emine tecavüzüm

Merhaba, size bugün Baldızım Emine ile ne şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Ben Mehmet 15 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım seks yaklaşık 5 yıl evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Baldızım Emine ile beraber olmayı istiyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Baldızım Emine hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Baldızım Emine niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Baldızım Emine ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil seksi çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Baldızım Emine ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Baldızım Emine ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder